Čo sa deje s Vašou objednávkou

1

Prijatie objednávky a jej vybavenie

a) tovar skladom, objednávka prijatá pondelok  až  piatok do 11hod., expedujeme v rovnaký pracovný deň  ako bola vytvorená objednávka

b) tovar skladom, objednávka prijatá pondelok až  piatok po 11hod., expedujeme v nasledujúci pracovný deň

 c) tovar nie je skladom, budete informovaný o približnej dobe dodania.

 

2

             Expedovanie Vašej objednávky

O expedícii Vašej objednávky Vás budeme informovať mailom

Maily ktoré obdržíte k Vašej objednávke

1. Nová registrácia – budú Vám zaslané prihlasovacie údaje v prípade ďalšieho nákupu

2. Potvrdenie objednávky – rekapitulácia Vami objednaného tovaru prijatá do Nášho systému

3. Skompletizovaná objednávka – objednávka bola spracovaná a je pripravená na   expedíciu

4. Expedovaná objednávka – Váš tovar Vám bol expedovaný

5. Bonus kredit – v prípade že ste si vybrali produkt s bonus kreditom a nevyužili ste ho pri   prvom nákupe, mail Vás upozorní že na Vašom účte máte pripísaný kredit

3

Doručenie objednávky

Tovar Vám doručíme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS alebo GEIS, ktorý Vás pred doručením objednaného tovaru bude kontaktovať na Vami zadané telefónne číslo.

Tovar nedoručujeme počas víkendov a štátnych sviatkov. V prípade že si tovar objednáte v piatok, bude Vám doručený nasledujúci pracovný deň a to v pondelok (platí pri tovare ktorý máme skladom).

 

    !

Dôležité

Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte nepoškodenosť obalu. V prípade poškodenia tovar nepreberajte. Informujte Nás o poškodenom a neprevzatom tovare a my Vám pošleme nový.

 

 

 

Ak nie je uvedené inak, ceny sú vrátane DPH.